zondag 28 januari 2018

Workshop Mica kaart


Deze kaart heb gemaakt n.a.v. de leuke workshop van Daisy Martens: WK4 - Mica Card Wat een leuk model!
Bloemen zijn gemaakt van wit foam met de Noor! Floral Flourishes 6002-0158 en gekleurd met oil pastels.


De besjes in de bloem heb ik gemaakt door meeldraden in te smeren met DDBD lijm en gedoopt in een potje witte korreltjes. Toen dat droog was gedoopt in roze spray inkt.


De rietjes waren goud/wit en heb ik ingesmeerd met witte gesso en daarna op kleur gebracht met Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax - Rich Copper zodat ze erbij passen. Het is niet helemaal gedekt; achteraf gezien had ik beter zwarte gesso kunnen gebruiken denk ik 😊


Omdat ik geen Stazon inkt heb, heb ik de mica geëmbossed.
Voor de Noor Design mallen heb ik een mat gemaakt in de Silhouette Design studio.

Gebruikte materialen:


  • Noor! Design mal 6002-0699
  • Noor! Design - Label 1 6002-0269
  • Marianne design Pretty paper bloc Winter Dream
  • Studio Light Beautiful Flowers Clear stamps  STAMPSBF141
  • Provo Craft Cuttlebug Embossing Folder
  • DDBD witte gesso
  • Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax - Rich Copper
  • Oilpastels
  • Memento inkt ‘Rose Bud’




Geen opmerkingen:

Een reactie posten