donderdag 1 maart 2018

Happy colors


Ik zie altijd creaties voorbij komen met die mooie vrolijke kleuren en hoewel ik dat zelf altijd lastig vind om te gebruiken, word ik er wel altijd vrolijk van! Vandaar toch maar een gokje gewaagd heb en een toepasselijke tekst bij bedacht.
De achtergrond is gemaakt met PanPastel en diverse masks en stempels. De gave stempels zijn van Studio Light (STAMPSL266) en zijn ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Gebruikte materialen:

  • PanPastel 580.5 Turquoise – 560.5 Phthalo Blue – 620.5 Phthalo Green
  • Studio Light - Clearstamp - Basic Mixed Media - STAMPSL266
  • Craft Emotions - Maskingstencil - Bloemen met krullen
  • Maskingstencil wiebertje (merk onbekend)
  • Darkroom Texture stamp DDTS006 Harlequin
  • Lavinia stempels Whimsical Whisps
  • Faber Castell Polychromos 140-151-161-171-112-104-107-111-115-187

2 opmerkingen:

  1. En deze vrolijke kaart maakt mij ook heel blij Jolanda. Heerlijk die zonnige kleuren op deze koude grijze dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik heb soortgelijke stempels waar drie sets van zijn en de eerste heb ik binnen, vind dit een supermooie kaart alleen heb ik geen pan pastel, is daar een alternatief voor?

    BeantwoordenVerwijderen