zaterdag 4 juni 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Schuifkaart

 Hier is dan het eindresultaat van mijn schuifkaart, waarvan jullie al twee W.I.P. voorbij hebben zien komen.

Voor deze leuke schuifkaart (stansmal Slider Pop-Up - CCL-ES-CD234) heb ik een achtergrond gemaakt met Memento inkt en de gelli plate. Daarop heb ik het mooie nieuwe Mask Stencil ‘Birds & Twigs - JMA-ES-MASK102’ verwerkt met Distress Oxide. 

De rozen (STAMPJMA21) uit de JMA collectie ‘Time tot relax’, blijven toch wel een van mijn favorieten om in te kleuren! Ik heb ze met witte inkt gestempeld en daarna met wit geembossed. De rozen liggen op het mooie frame uit de stansmalset ‘Oval Frames - JMA-ES-CD141’.


Als je de kaart openschuift door middel van het labeltje bovenaan, komt er een mooie tekst tevoorschijn. Dit is een stempel die in de set - JMA-ES-STAMP65 zit.

In het venster heb ik ook het Birds & Twigs  -JMA-ES-MASK102 maskstencil verwerkt.


Op het labeltje ‘slide me’ (stempelset CCL-ES-STAMP238) gestempeld zodat de ontvanger weet dat dit leuke model kaart ‘open’ kan.


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten