vrijdag 9 februari 2018

Kleurenwaaier boekje



Naar aanleiding van het filmpje van Jenine (FacebookLIVE workshop - Kleurenwaaier album - 17 januari) heb ik dit Kleurenwaaier boekje gemaakt met het workshoppakket uit de weshop. Het is echt een super handzaam boekje geworden en ben er heel blij mee! De bloemen doodle heb ik zelf getekend en digitaal gemaakt zodat ik hem samen met de (voor mij zeer toepasselijke!) tekst van internet uit kon printen op mijn distress inkt achtergrond. 
Ik heb ook nog een ‘rug’ voor het boekje gemaakt met tekst in hetzelfde lettertype.


Ik heb van de pagina’s snijbestanden gemaakt zodat ik deze uit kon snijden met mijn Silhouette Cameo (ik heb het boekje iets breder gemaakt zodat er ook A5 insteekhhoesjes met uitstekende tabjes in passen). De tabjes heb ik gemaakt met de Print&Cut functie van de Silhouette.



Gebruikte materialen:

  • Distress inkt: Broken China - Tumbled Glass – Peackock Feathers – Vintage Photo – Walnut Stain – Black Soot
  • Craft Emotions - Maskingstencil - Bloemen met krullen
  • Maskingstencil wiebertje (merk onbekend)
  • Studio Light Basic stempel Made for Art Specially
  • Bits & Pieces stempel/stamp no. 11, Sparkle







1 opmerking: