woensdag 31 maart 2021

Challenge #107 kaart met JMA roos

 Hebben jullie de leuke nieuwe HobbyVision Challenge #107 al gezien? Deze keer mag je een creatie maken naar aanleiding van een sketch maken.


De kaart zelf is gemaakt met het mooie 

'Craft O' Clock - Mixed Media Collection - Hazy Street - Paperpad 15,2 x 15,2 cm'

Voor mijn focal point heb ik de SL - Jenine's Mindful Art Collection -Time to Relax - Clearstamp A5 - 21 STAMPJMA21 gekleurd met Derwent Pastel Potloden op groene Pastelmat. Deze komt uit het blok 'ClaireFontaine - Pastelmat papier 18 x 24 cm - Nummer 5'


Was is dit leuk om te doen! De pastel potloden kleuren echt zo anders dan mijn andere potloden! En ik kleur nog wel eens gauw te donker, maar met deze potloden kun je gewoon met wit over het donkere gedeelte heen om het weer lichter te maken!
En de potloden zijn ook los te koop, als je ze eerst wilt uitproberen!


De potloden zijn echt krijtachtig en laten zich ook heel mooi blenden met een droge doezelaar. Dit was mijn eerste probeersel maar ben nu helemaal enthousiast!

Na het kleuren heb ik de rozen uitgestanst met 

'Craftemotions Big nesting Die 115633/0921 Cirkels scalop XL' en 'Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn'.


De mooie grote labels heb ik gestanst met 

'Stansmal Crealies - Big Labelzz & Tagzz - no 13'.

Op de labels heb ik de leuke hartjes reinforcers gebruikt. Deze komen uit de 'Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5' set.


Om de strook overdwars bij de rest van de labels te laten passen heb ik hier ook stiksteekjes in gestanst met de 'Stansmal CraftEmotions - Cutting border - 4x pagina perforatie'.


Ik hoop dat ik jullie inspiratie heb gegeven voor de sketch en hoop dat jullie allemaal weer mee doen met deze challenge! Je vind hem hier: 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten