zaterdag 19 juni 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Rozen Slim Line kaart

De achtergrond heb ik gemaakt n.a.v. de leuke FB live van Ilse Hoekstra met ECD watercolors en alcohol. 

Op de achtergrond heb ik diverse stempels geplaatst zoals de mooie randen uit de SL Grunge Collection 04: STAMPSL455. 

Ook heb ik nog wat spetters gemaakt met een witte uni posca pen. 

Ik heb de rozen (Clearstamp STAMPJMA21) gestempeld met Versafine Clair - Nocturne en geΓ«mbossed met clear embossing poeder op 'Florence – Aquarelpapier. 

De rozen heb ik ingekleurd met de Molotow - Aqua Brushes met de 'Derwent - Push Button Waterbrush'. Met dank aan Diny Sprakel voor de heerlijke en leerzame filmpjes!  

De mooie tekst komt uit Stickerboek (Nederlands) STICKERJMA04 


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten