zaterdag 3 juli 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Kaart en enveloppe met Rice Paper

Deze kaart en enveloppe heb ik gemaakt met de SL Grunge Collection Stansmal SL-GR-CD27. Deze heb ik uit gestanst uit Florence Cardstock – Lilac.

Het mooie Rice paper RICEJMA36 heb ik op aquarel papier aangebracht met gel medium. Toen dit droog was heb ik bovenaan de enveloppe en de kaart kleine bloemetjes en takjes gemaakt met Distress Oxide - Bundled Sage en Dusty Concord met een kleine blender brushs door stencil JMA-ES-MASK43


Op de kaart heb ik op drie plaatsen een deel van een swirl gemaakt met hetzelfde stencil (JMA-ES-MASK43) met witte structuurpasta.

De tekst ‘Bedankt’ heb ik gestempeld met stempelset STAMPKJ13 met Versafine Clair – Nocturne op het lila cardstock en rondom met een randje uitgeknipt. De tekst ‘voor wie je bent’ heb ik rechtstreeks op het Rice paper gestempeld.


Ik vond het leuk om er net een andere flap op de enveloppe te maken met dan bij de stansset zit.. Dit heb ik gedaan met een stansset uit de Essentials Planner Collectie - Stansmal Borders page nr 06. De button op de flap komt uit deze zelfde stansset, waar ik een rondje met een pons onder gemaakt heb.

Bedankt voor het kijken!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten