zaterdag 22 april 2023

Envelope Box Card met Florals 6


 Van de week liet ik jullie op FB al mijn (blouse) stoffen bloemen zien, gemaakt met de ECD Florals 6 -1842. Ik heb deze verwerkt in een Envelope Box Card, gemaakt met het Envelope Punch Board.


In de enveloppe heb ik een stukje oasis gestopt.
De bloemen en bladeren heb ik met een lijmpistool op stukje ijzerdraad gelijmd zodat ik deze in de oasis kon steken.
De leuke steker is een stans uit de set 1607 Planner Essentials 5. Hierachter heb ik een zelfde stukje stof als van de bloemen geplakt om het te laten matchen. Daarna op een satéprikker gelijmd die ik met een Posca pen zwart heb gemaakt.



Het mooie papier komt uit de ECD set Bellerose Pink ECD C010. Op het papieren deel in de envelop heb ik nog een paar bloemen uit de set A Field of Flowers CS149 gestempeld met Distress Oxide – Lumperjack Plaid, om het rode van de bloemen terug te laten komen.
De banner komt uit de Book Box set. Hiervoor heb ik met de computer de tekst ‘Happy Mothersday’ gemaakt en nog een zelfde banner ook uit de rode stof gestanst en erachter geplakt.

 Bedankt voor het kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten