donderdag 24 augustus 2023

Large Hexagon Gift Box met Florals 8

Met een vel uit het mooie nieuwe ECD Paperpad Beautiful Brights – C015 heb ik deze Large Hexagon Gift Box gemaakt.

Hierop heb ik Distress Oxide – Lumberjack Plaid de mooie mandala aangebracht met ECD Journal Stencils 1 – S048.



Met de ECD Nested Tags – 1998 heb ik een label gemaakt. Hiervoor heb ik een plaatje van Kristi’s Printables geprint op Soft Finish cardstock.
 

Hierop heb ik bloemen verwerkt met de ECD Florals 8 – 1844 en de ECD Florals Mini’s – 2044 van Soft Finish cardstock. Deze heb ik op kleur gebracht met Distress Oxide - Saltwater Taffy en Lumberjack Plaid. De blaadjes (ECD Florals 8 – 1844zijn op kleur gebracht met Distress Oxide - Evergreen Bough en Rustic Wilderness.

Daarna heb ik er voor de finisching touch wat ECD Silk Micro Glitter – Warm Diamond op verwerkt.


De leuke strik bovenaan het label komt uit de ECD Bonbon Box Large -2047 set. Deze heb ik gestanst uit Soft Finish Cardstock en bewerkt met dezelfde Oxide inkten als de bloemen.

 De banner (uit de Book Box – 1959 set) heb ik in tweeën geknipt en daarna de tekst Happy Birthday (With Love Sentiments - CS308) er op gestempeld.


Het patroon van de Box zelf is van Intatwyne Designs en vind je hier:

https://www.intatwynedesigns.co.uk/crafty-christmas-countdown-21-snowflake-splendour-large-hexagon-gift-box/

Bedankt voor het kijken!

1 opmerking: