woensdag 8 november 2023

Shadow Box Frames cadeaudoosje met Florals 13


Met de Shadow Box Frames - 1958 als basis, heb ik dit cadeaudoosje gemaakt. Hieromheen heb ik twee ‘deurtjes’ gemaakt met daarop de Stitched Indented Rectangle – 1697. De deurtjes sluiten met een strik die ik hieronder vastgemaakt heb.

Op de rectangles heb ik een Small Doilie verwerkt.


Hierop zit een bloementoef van ECD Florals 13 – 1874, gemaakt van een oud kussensloop. In de bloemen heb ik de hartjes gestempeld met de Flower Centers - CS330.


De blaadjes zijn gemaakt met Florals 26 – 2086, waarop ik ook gestempeld heb met de Flower Centers.


Op de linker binnenkant heb ik de leuke Alphabet Tabs – 1986 verwerkt.


Op de rechterkant een leuke Tag, gemaakt met Tab 4 with tags – 2055 met daarop ook de Alphabet Tabs.


Om de Merci's en de koffiesticks goed op zijn plaats te houden heb ik smalle tussenschotjes gemaakt.

Hieronder vind je de gebruikte producten op een rijtje. 

 Als je mijn link gebruikt krijg 10% korting op alle producten op de Elizabeth Craft Design website: https://ecraftdesigns.eu/JOLANDAMEURSEN

Of gebruik de kortingcode JOLANDAMEURSEN in je shopping bag op https://ecraftdesigns.eu of https://ecraftdesigns.com


·         Shadow Box Frames - 1958

·         ECD Florals 13 – 1874

·         ECD Florals 26 – 2086

·         ECD Flower Centers CS330

·         ECD Tab 4 with tags – 2055

·         ECD Stitched Indented Rectangle – 1697

·         ECD Tickets and Tabs – 2008

·         ECD Alphabet Tabs – 1986

·         ECD Lace Borders – 2022

·         ECD Small Dollies – 2018


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten