dinsdag 27 maart 2018

Disc Bound Journal #2



Vandaag kwam mijn Planner Punch Board (https://goo.gl/iG81zBbinnen. Hoewel niet op voorraad toch binnen een week in huis. Dank jullie wel HobbyVison dames!
Ik heb er nog een pagina voor mijn Disc Bound Journal mee gemaakt.

De achtergrond heb ik gemaakt met Studio Light markers op WaterArt aquarel papier, door de markers op een stukje sheet te krabbelen, nat te spuiten en daar als het ware mee te stempelen op het aquarel papier. Jenine laat dat in dit filmpje zien: https://goo.gl/b4WLQ9
Ik dacht eerst: dat geklieder is niks voor mij, maar het is zo leuk om te doen! En je kunt de kleuren net zo fel of pastel maken als je zelf wilt. 
Daarna heb ik nog een stuk aquarel papier op dezelfde manier gekleurd, en hierop de Vera Lane bloemen digi stamps uitgeprint en het hart van Studio Light gestempeld. 
De vorm onder de bloemen heb ik gemaakt met de DDBD Shape Art - Frames Vierkant ornament en daar een zwart/witte blokjesrand op getekend.
De stempels op de achtergrond heb ik met dezelfde kleuren SL markers ‘beïnkt’.

Ik vond deze eigenlijk nog leuker dan de voorkant die ik van de week had gemaakt. En dat is het handige van zo'n album, je kunt iedere keer een andere pagina voorop doen!



Gebruikte materialen:
  • WaterArt Aquarel papier
  • DDBD Shape Art - Frames Vierkant ornament A5
  • Studio Light Markers 4-17-23 voor de bloemen en de achtergrond en 46-68 voor de blaadjes.
  • Hart Studio Light - Clearstamp - Basic Mixed Media - STAMPSL266
  • DarkroomDoor texture stamp DDTS004 Dots
  • Studio Light Basic stempel Made for Art Specially
  • Noor! Desgin Mask stencil 6002-0838

Geen opmerkingen:

Een reactie posten