dinsdag 11 juli 2023

Tag met Florals 13

 

Een Tag met de mooie Florals 13 gemaakt van stof.

Op de Tag heb ik de nieuwe Journal Stencils1 – S048 gebruikt (ook op de Dollie!)

 De dame is een Julie Nutting Doll genaamd Imani. Ik heb haar aangekleed met Mintay Papers – Elodie. De rok heb ik in lagen opgebouwd voor een 3D effect.

Imani zelf heb ik gekleurd met Copic Markers.

 Om haar ergens op te laten staan heb ik met Distress Oxide - Stormy Sky en Journal Stencil 1 – ECD 1841 een soort van muurtje gemaakt onderaan de Tag (ECD Nested Tags –1998).

 Achter Imani heb ik een grote dollie (ECD Large Dollies – 2019) Hierop heb ik ook een Journal Stencil 1 – ECD 1841 gebruikt, maar dan een van de mandala’s uit de set.

Hiervoor heb ik eerst met het stencil een mandala aangebracht op designpapier met Distress Oxide - Stomy Sky, en daarna de doillie uit gestanst.

 


De bloemen (ECD Florals 13 - 1874) zijn van stof en heb ik in model gebracht met een Hot Flower Tool. Onder de bloemen zitten blaadjes uit de ECD Florals 5 - 1841 set, gestanst uit designpapier.

 Bedankt voor het kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten