woensdag 26 juli 2023

Ticket to Fly Free met Florals 5

 

Een kaart gemaakt met de ECD Ticket to Fly Free – 2033 en het mooie ECD Paperpad Grungy Wood C012. Hierop heb ik een ECD Large Dollies – 2019 verwerkt met een bloementoef van ECD Florals 5 – 1841. 

Hiervoor heb ik de bloemen gestanst uit ECD Soft Finish Cardstock - PSF102 en op kleur gebracht met Distress Oxide Speclked Egg. Hierop heb ik met Copic Markers in twee kleuren nerven getekend.


Het labeltje (ECD Nested Tags - ECD1998) heb ik een vakje gestoken gemaakt met de ECD Postage Stamps – 2026. Op beide met de computer een tekst gemaakt.

Ik heb de Ticket dubbelgevouwen zodat ik een dubbele kaart kreeg waar in nog een persoonlijke boodschap in kon zetten. Omdat de Ticket geen vouwlijnen heeft, kun je hem zo vouwen als je wilt!

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten