woensdag 27 maart 2024

Postage Stamps kaart met Wildflower 1 van stof

Deze keer weer eens bloemen van stof, gemaakt met de Wild Flower 1.


De lichtblauwe bloemen (van blauw katoen) heb ik gemaakt op de manier die Janet Blaauw in een video laat zien. In het midden heb ik de bloem wat donkerder gemaakt en met Distress Oxide een hartje gestempeld met de Flower Center stamps. Hierin een witte parel geplakt die ik donkerblauw gemaakt heb met Copic Marker B39.

 

De donkerblauwe bloemen (van donkerblauw katoen) heb ik gevormd met een Hot Flower tool zoals Emilia Sieradzan laat zien in een video.

Hierin heb ik het hartje gestempeld met witte inkt met daarin witte meeldraden.

 De blaadjes zijn gestanst uit het Pretty Pastels Paper, net als het mooie frame (Frames en Elements) onder de bloemen.

Voor de basis van de kaart heb ik het designpapier gestanst met de Postage Stamp – 2006 stansmal. Ik vind dat zo’n leuk effect geven. Je hebt gelijk een ondergrond met structuur waarop de bloemen mooi uitkomen.


Op de Postage Stamp heb ik een label gemaakt uit de Frames and Elements en daarop gestempeld met de Garden Party Elements stamps. 

Hieronder vind je de gebruikte producten op een rijtje. 

 Als je mijn link gebruikt krijg 10% korting op alle producten op de Elizabeth Craft Design website: https://ecraftdesigns.eu/JOLANDAMEURSEN

Of gebruik de kortingcode JOLANDAMEURSEN in je shopping bag op https://ecraftdesigns.eu of https://ecraftdesigns.com

       ECD Wild Flower 1 – 2096

       ECD Flower Centers stamps – CS330

       ECD Postage Stamps – 2075

       ECD Frames and Elements – 2101

       ECD Garden Party Elements stamps – CS336

       ECD Florals 20 – 2040

       ECD Postage Stamps – 2006


Bedankt voor het kijken!

 

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, en een prachtige kaart ook. Ik ga het zeker eens proberen Jolanda, groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag jouw blog volgen Jolanda maar ik zie nergens een mogelijkheid om dat te doen.

    BeantwoordenVerwijderen