maandag 8 april 2024

Krimpfolie bloemen oorbellen

 


Met de ECD Florals 5 (maar dit kun je natuurlijk met alle ECD bloemen stansen doen!) en de Pancakemaker heb ik van Frosted Krimpfolie deze leuke oorbellen gemaakt.


Als je een stukje typepapier tussen de stansen en het krimpfolie legt, zijn ze makkelijker te stansen.

Ik heb de bloemen gekleurd met een Copic Marker. Zo kun je bij iedere outfit een passende set maken!

Voordat ik ze liet krimpen heb ik er met een Crop-a-dile gaatjes in gemaakt.

Gelijk nadat ik ze uit de Pancakemaker haalde, heb ik ze met een embossingtool in een embossingmatje geduwd. Zo krijg je de bloemblaadjes omhoogstaand.

Met E6000 heb ik de bloemen op elkaar gelijmd.



De hartjes van de bloemen zijn zilveren kraaltjes die er met dezelfde lijm in geplakt zijn.


Daarna de bloemen met sierradenringetjes aan elkaar gemaakt en aan oorbelstekers gehangen. Onderaan heb ik nog een paar zilveren bloembedels gehangen uit mijn oude sierraden benodigdhedendoos.


Hieronder vind je de gebruikte producten op een rijtje. 

 Als je mijn link gebruikt krijg 10% korting op alle producten op de Elizabeth Craft Design website: https://ecraftdesigns.eu/JOLANDAMEURSEN

Of gebruik de kortingcode JOLANDAMEURSEN in je shopping bag op https://ecraftdesigns.eu of https://ecraftdesigns.com

       ECD 1841 - Florals 5

       ECD 2075 - Postage Stamps

       ECD CS298 – Bloom

Bedankt voor het kijken!

 

1 opmerking:

  1. Schitterend zo mooi en het is dat ik geen gaatjes heb maar anders vroeg ik ze voor mijn verjaardag ,...hi,hi,...

    BeantwoordenVerwijderen