zondag 28 april 2024

Elegant Decorative Frame kaart met Florals 27

Jullie hebben hem vast al op verschillende plekken voorbij zien komen, mijn kaart met het super mooie Elegant Decorative Frame en de nieuwe bloemenstansen uit de Evening Rose collection van Angelica Turner. 

De basis is een dubbele witte kaart die iets groter is dan het frame. Hierop zit het Elegant Decorative Frame van blauw cardstock. Op het frame de rechthoek van het mooie designpapier uit het Evening Rose paperpack.

Hier bovenop heb ik een bloementoef gemaakt met Florals 27, 28 en de Florals Greenery 2.

Ik heb de blauwe bloemen voor het vormen aan de achterkant nat gespoten, zodat je na het drogen hele stevige bloemen hebt.

In de bloemen zit een witte parel die ik met een Copic Marker blauw gemaakt heb.


In de kleine witte bloemetjes zitten witte sneeuwkorreltjes die ik gekleurd heb met Alcohol Ink: Citrus – Sunshine Yellow.


De blaadjes achter de bloemen heb ik gekleurd met Distress Oxide: Old Paper en Peeled Paint.

Op de takjes, gemaakt met de Stemmed Flowers 2027, heb ik Caviar Beads gebruikt.


Ik heb hiervoor een hele dikke klodder Tacky Glue op de takjes gedaan en daar die beads overheen gestrooid. Duurt wel een eeuwigheid tot het droog is, maar geeft wel een leuk effect vind ik.


Binnenin de kaart heb ik nogmaals het frame verwerkt met een rechthoek van designpapier met daarop ‘Happy Birthday’ uit de Layered Greetings 1 stansset



Hieronder vind je de gebruikte producten op een rijtje. 

 Als je mijn link gebruikt krijg 10% korting op alle producten op de Elizabeth Craft Design website: https://ecraftdesigns.eu/JOLANDAMEURSEN

Of gebruik de kortingcode JOLANDAMEURSEN in je shopping bag op https://ecraftdesigns.eu of https://ecraftdesigns.com

       ECD Wild Flower 1 – 2096

       ECD Flower Centers stamps – CS330

       ECD Postage Stamps – 2075

       ECD Frames and Elements – 2101

       ECD Garden Party Elements stamps – CS336

       ECD Florals 20 – 2040

       ECD Postage Stamps – 2006


Bedankt voor het kijken!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten