woensdag 17 april 2024

Kaart met Floral 5 en ATC Coin


Met de ECD Stitched Indented Rectangle - 1697 en het ECD C006 - Paperpad Rainbow of Happiness heb ik deze dubbele kaart gemaakt.

Hierop heb ik het leuke vogeltje gestempeld uit de ECD CS347 - Artist Trading Coin set. En rondom de kaart de leuke stitches uit de ECD 1697 - Stitched Indented Rectangle set.

De hoekjes heb ik verbonden met een zwarte fijnschrijver.

 

Op de kaart heb ik een bloementoef gemaakt met de Florals 5. Ik heb deze gestanst uit Soft Finish cardstock en gekleurd met Archival Inkt met een blender brush.

De uiteinden van de bloemblaadjes heb ik geknipt met een kartelschaar.

 

In het hart van de bloem heb ik gele meeldraden gemaakt, gestanst uit set 2099 - Wild Flower 4. Deze zitten er in twee maten in.

Hierin heb ik sneeuwkorreltjes verwerkt die ik met alcohol inkt zwart heb gemaakt. 

Achter de bloemen heb ik blaadjes gestoken (Floral 6) gestanst uit hetzelfde scrappapier waar ik de CS330 - Flower Centers op gestempeld heb.

 Hierachter zit een Artist Trading Coin, gestanst met de 2115 - Artist Trading Coin set en gestempeld met ECD CS347 - Artist Trading Coin.

Hierop heb ik ‘Happy Birthday’ gestempeld uit de ECD CS336 - Garden Party Elements Stamp set.

 Hieronder vind je de gebruikte producten op een rijtje. 

 Als je mijn link gebruikt krijg 10% korting op alle producten op de Elizabeth Craft Design website: https://ecraftdesigns.eu/JOLANDAMEURSEN

Of gebruik de kortingcode JOLANDAMEURSEN in je shopping bag op https://ecraftdesigns.eu of https://ecraftdesigns.com


· ECD 1841 - Florals 5

· ECD 1842 - Florals 6 (leafs)

· ECD 2099 - Wild Flower 4

· ECD CS330 - Flower Centers

· ECD 2115 - Artist Trading Coin

· ECD CS347 - Artist Trading Coin (little bird + coin)

· ECD CS345 - Stitched Borders

· ECD C006 - Paperpad Rainbow of Happiness

· ECD CS336 - Garden Party Elements Stamp (‘Happy Birthday’)

· ECD 1697 - Stitched Indented Rectangle

· ECD 1695 - Fitted Indented Rectangle

· ECD PSF 103Soft Finish Cardstock


Bedankt voor het kijken!

 


1 opmerking:

  1. Schitterende kaart en zo mooi verwerkt, Ook je Florals zijn zo uniek.... en inspireren enorm. Heb ervan genoten Jolan xxx

    BeantwoordenVerwijderen