vrijdag 15 december 2017

Mixed Media Heart



Jenine heeft me weer aardig aangestoken met haar Mixed Media live uitzending een paar weken terug. Ik heb alle spullen die ik had maar onder het stof vandaan gehaald en nog wat extra dingen besteld 😊
Omdat mijn structuurpasta nog niet binnen was heb ik met Gesso en een stencil wat structuur geprobeerd te maken maar je ziet er niet zo veel van. Daarna met Structuur Sneeuw geprobeerd en dat ging iets beter alleen liepen de fijnere openingen dicht omdat het wel heel erg dik en stug is. Maar toch wel een leuk effect.

Gebruikte materialen:
  • DDBD Shape Art Heart Tag A5 470.713.153
  • Noor! Design Paper bloc Misty Winter 6011/0527
  • Dutch Doobadoo - Maskingstencil - Faded dots
  • Bloem stencil
  • PanPastel Ultramarine Blue Tint 520.8 
  • Copic marker B99 (spetters en rand bloem)
  • Sizzix - Die - Thinlits - Mixed Media – 660220
  • Noor! Design snijmal Open hart + vlinder6002-0381
  • La-La Land Open Leaf Flourish 8048
  • Bloem gemaakt met de Heartfelt Creations Arianna Blooms dies and stamp en deze leuke tutorial: http://noortje-design.blogspot.nl/2017/02/hallo-allemaal-bij-deze-kaart-heb-ik-me.html
  • Structuur Sneeuw
  • Flosdraad
  • Plakparels




1 opmerking: