dinsdag 19 december 2017

Mixed Media Ornament Shape



N.a.v. de leuke video van Jolanda Bergmans heb ik een achtergrond gemaakt met tissuewrap en gelatos en de Dutch Doobadoo - Shape Art - Ornament mal. 


Het is de eerste keer dat ik de gelatos gebruik en ik vond deze kleuren veel te bont geworden (maar ik ga het zeker nog een keer proberen). Omdat ik de structuur wel erg leuk vond, dacht ik: zwarte gesso eroverheen! 


Omdat ik niet de juiste kleur cardstock had, heb ik de Ornament shape nog een keer uit zwart geknipt en een rand gemaakt met de Opal Magic Wax - Turquoise Satin met behulp van een oogschaduwsponsje. Nu past het perfect!



Deze materialen heb ik gebruikt: 


  • Dutch Doobadoo - Shape Art - Ornament - 470.713.154
  • Tissue Wrap met Gelatos
  • Marianne Design Creatables Petra’s Poinsettia LR0435
  • Scrap Unlimited Besjes wit
  • Witte en en rode ronde besjes van het Kruidvat
  • Papermania Bare Basics Wooden Shapes - Mixed Frames
  • Joy! Crafts Corrugated Cardboard Small
  • Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth
  • Craft Emotions - Maskingstencil - Bloemen met krullen
  • Dutch Doobadoo - Gesso Black
  • Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax - Rich Copper
  • Finnabair Art Alchemy - Opal Magic Wax - Turquoise Satin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten