zaterdag 23 december 2017

Mixed Media Shape Art Frame

Met deze laatste kerstkaart van dit jaar wens ik iedereen 
Gezellige Feestdagen en een Gelukkig, Gezond en Creatief  2018!


De Shape Art Frame heb ik geknipt uit Soft Finisch Cardstock 'Anita's Choice' en bewerkt met PanPastel. Door het soort cardstock krijg je een mooi reliëf te zien. 
Op de achtergrond heb ik, na het fixeren, diverse stempels met Versamark afgedrukt en daarna bewerkt met dezelfde kleuren PanPastel bewerkt.


De kerstbal en de rendierenrand heb ik uit zwart gestanst en bewerkt met de Finnabair Metallic waxen. Ook langs de kaart nog een randje met de koper wax. Jammer dat je op de foto de mooie glans niet kunt zien!

Gebruikte materialen:

  • DDBD Shape Art Frame A5 470.713.146
  • Soft Finish Cardstock 270 grams ‘Anita’s Choice’
  • PanPastel 580.3 Turqouise Shade en 740.3 Burnt Sienna Shade
  • DDBD mask art A5 Wavy-stripes
  • Versamark
  • Studio Light Die Cuts Winter Feelings nr.61 en nr. 63
  • Studio Light Basic stempel Made for Art Specially
  • Darkroomdoor Textue Stamp DDTS009 Splatter
  • Finnabair Art Alchemy - Metallique Wax - Rich Copper
  • Finnabair Art Alchemy - Opal Magic Wax - Turquoise Satin




2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat een plaatje deze kaart met rendieren. Zó gaaf die kerstbal erbij als een soort medaillon. Je hebt mooi met de diverse materialen gewerkt en de kleurencombinatie is top. Ik kan me voorstellen dat de glans er nog een mooiere uitstraling aan geeft.
    Hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow! Hartstikke bedankt voor mooie complimenten! Ontzettend tof dat je daar zo uitgebreid de moeite voor neemt! 😊

      Verwijderen