zaterdag 27 november 2021

‘π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - ‘Warm & Cozy’ Mini Album - Pagina 1 en 2

Vandaag laat ik jullie de eerste twee pagina’s van mijn mini album met de nieuwe JMA Warm & Cozy collectie zien. 
Ik vond het leuk om een spread te maken van twee bij elkaar passende pagina’s.

Voor de linker pagina heb ik een deel van Scrappapier 30,5 x 30,5 cm – JMA-WAC-SCRAP75 gebruikt, met een rand van een scrapvel uit Paperpad 20,5 x 20,5 cm - JMA-WAC-PP17, met daarbovenop een stukje katoenen kant. Daarna  de hele pagina doorgestikt op de naaimachine.

Rechtsonder op de pagina heb ik een pocket gemaakt (door de kaart maar aan drie kanten vast te lijmen) van Florence Cardstock – Blackberry, dit is echt een hele mooie kleur bij deze lijn vind ik. Op de kaart een deel van hetzelfde scrapvel uit het paperpad gebruikt. Rechtsonder zit een hoek ornament uit Cutting Stencil set Border Ornaments - JMA-WAC-CD90.

Bovenaan de pagina heb ik van de mooie grote randmal stans gebruikt uit dezelfde Ornaments set - JMA-WAC-CD90. 

In de pocket zit een label (gestanst met Essentials Cutting Die - Tag – Classic SL-ES-CD103) uit een scrapvel uit hetzelfde paperpad - JMA-WAC-PP17. Hierop heb ik een bloementak verwerkt uit Cutting Stencil Floral Twigs JMA-WAC-CD93. Bovenaan het label zit een tabje, gestanst met Cutting Stencil Lantern & Label - JMA-WAC-CD92. Beide gestanst uit Florence Cardstock – Blackberry.

Op de rechterpagina van de spread zit een, zoals ze in het Engels zo mooi zeggen, een Pouch gemaakt et scrapvel uit het paperpad - JMA-WAC-PP17. Deze heb ik gemaakt door de Cutting Stencil Brace - STENCILSL349 uit de SL Planner Collection tweemaal deels te stansen en overdwars te gebruiken. De Pouch wordt gesloten met twee rondjes met eyelets en een waxkoord.

Op de rechterpagina van de spread zit een, zoals ze in het Engels zo mooi zeggen, een Pouch gemaakt et scrapvel uit het paperpad - JMA-WAC-PP17. Deze heb ik gemaakt door de Cutting Stencil Brace - STENCILSL349 uit de SL Planner Collection tweemaal deels te stansen en overdwars te gebruiken. De Pouch wordt gesloten met twee rondjes met eyelets en een waxkoord.


Als je de Pouch openvouwt komen er twee flappen tevoorschijn, gemaakt met het scrappapier - JMA-WAC-SCRAP75.


Deze kun je ook weer openvouwen waarachter drie pockets zitten met labels er in.


Op het middendeel heb ik zelfgemaakt achtergrondpapier gebruikt. Dit heb ik gemaakt door aquarel papier te bewerken met de kleur 'Port' van de Derwent Graphitint napjes en daarna te embossen met Embossing Folder Baroque Damask -JMA-WAC-EMB08. Bovenin heb ik gesjabloneerd met Mask Stencil Arabesque Arch JMA-WAC-MASK57 en Distress Ink - Iced Spruce.

De labels in de buitenste pockets zijn gemaakt van restjes scrappapier met daarop kleine kaartjes gemaakt met hetzelfde zelfgemaakte achtergrondpapier. Hierop heb ik nog wat extra kleur aangebracht met verschillende kleurtjes Distress Ink door Mask stencil Floral Mandala's - JMA-WAC-MASK59.

Op de kaartjes een van de leuke randmallen uit de Cutting Stencil set Lantern & Label - JMA-WAC-CD92. De kaartjes zitten in fotohoekje gestoken, zodat je ze er gemakkelijk uit kunt halen en er foto’s voor in de plaats doen.

In de middelste pocket zit een kaart gemaakt met het scrappapier - JMA-WAC-SCRAP75 met daarop uitgeknipte plaatjes uit Scrappapier - JMA-WAC-SCRAP78. De bloementakjes komen uit Cutting Stencil Floral Twigs JMA-WAC-CD93.

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten