zaterdag 13 november 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Plannerpagina

 Vorige keer liet ik jullie de rechter pagina zien, nu is de bijpassende linker pagina aan de beurt. De basis van deze plannerpagina is gemaakt van Kraft met de Planner Collection - Stansmal Brace STENCILSL349. Hierop heb ik het scrapvel Vintage camera’s - JMA-NA-SCRAP37 verwerkt.

De stans heeft geen kleiner maatje voor designpapier maar dit kun je maken door de mal nogmaals uit te stansen, (nu uit designpapier) en van de drie rechte kanten een paar mm af te snijden. Zo zie je toch een mooi matlaagje van het Kraft er omheen.

Om het insteekvak te maken heb ik de mal nog een keer van hetzelfde designpapier uit een nieuw scrapvel gestanst, maar nu het bovenste deel langs het plaatje van het boekje weggeknipt. Zo loopt het patroon mooi door. Deze heb ik daarna aan drie kanten op precies dezelfde plek op de andere pagina vastgeplakt, zodat je een vakje krijgt waar je iets achter kunt steken.



In het vakje heb ik een fotoboekje gestopt, gemaakt met de Instant film photo frames stansmal set SL-ES-CD13. Hierop heb ik een van de leuke kleine rechthoekige plaatjes uit het JMA Mixed Paper Pad Elements & vellum – JMA-NA-MPP02 geplakt.
Het fotoboekje zit in elkaar met een stukje wax koord. De uiteindes van de koortjes heb ik tussen twee geponste rondjes geplakt voor een leuke en nette afwerking.
Achter het fotoboekje zit een klein gevouwen envelopje. Hierop heb ik scrappapier verwerkt uit het Paper Pad Patterns New Awakening - JMA-NA-PP01 JMA.


Omdat ik het insteekvak er bovenop gemaakt heb, zijn een aantal van de gaatjes die netjes mee gestanst worden voor je planner, weer weg. Deze heb ik er even opnieuw in gemaakt met een Crop-a-dile en de gaatjes afgewerkt met kleine re-inforcers.


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten