zaterdag 30 oktober 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Plannerpagina met labels

De basis van deze plannerpagina is gemaakt van Kraft met de Stansmal set Borders page – SL-PES-CD06. Hierop heb ik het scrapvel Vintage camera’s - JMA-NA-SCRAP37 verwerkt.
De belly band heb ik met een randmal gemaakt uit dezelfde Border stansmal set. Hierop heb ik designpapier uit het Paper Pad JMA-NA-PP01 verwerkt. De belly band heb ik eerst in de lengte met de naaimachine doorgestikt, daarna heb ik de onderkant doorgestikt en hem daarmee gelijk op de planner pagina vastgenaaid.


Achter de belly band zitten drie labels geschoven. Ik heb hiervoor drie verschillende maten gestanst met de Stansmal set Tag Oriental - SL-ES-CD104 uit Kraft en hier ook designpapier op geplakt. Op het grootste label heb ik twee vakjes gemaakt door dezelfde label stansmal omgekeerd te gebruiken zodat je mooie openingen aan je insteek vak kunt maken.


Hierin heb ik de twee kleinere labels geschoven. Aan alle labels heb ik een lintje met een strik van waxkoord gemaakt. Alle randen van het designpapier zijn afgewerkt met Distress Ink – Vintage Photo.


Het takje bovenop de belly band heb ik ook uit Kraft gestanst met stansmal: - Winter Charm - Stansmal - STENCILWC325. De planner gaatjes nog afgewerkt met reinforcers en mijn plannerpagina was klaar!


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten