zaterdag 23 oktober 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Butterfly Specimen Label

Met de mooie Cutting Die – Tag – Oriental SL-ES-CD104 heb ik dit label gemaakt. Ik heb eerst de grootste uitgesneden uit kraft, daarna de opwerking van een vlinder scrapvel uit Paper Pad Vintage backgrounds JMA-NA-PP02. Dit heb ik rondom vast gestikt met een zigzagsteek op de naaimachine.

Hier bovenop zitten twee ‘kranten’ uit het Die cut boekje JMA-NA-DCB01. Daarbovenop een reep gerafelde canvas. Dit alles ook doorgestikt met de naaimachine.
Als blikvanger heb ik Cutting Die – Instant film photo frames SL-ES-CD11 gemaakt van kraft met scrapvellen uit het paperpad JMA-NA-PP01.


In het Photo Frame heb ik 3 gelamineerde vlindertjes (ook uit het Die cut boekje JMA-NA-DCB01) gemaakt als specimen frame. Ik heb het gelamineerde op maat geknipt zodat het in het frame past en rondom afgewerkt met Artists Atelier – Washi Tape – SL-GR-WASHI04. De ondergrond van het washi tape was wit, dit heb ik blauw gemaakt met een Copic Marker.

Het specimen nummer is een stempel uit de Stamp en Die cut set Grunge BASICSDC52.


Bovenaan het label heb ik een strookje gerafelde canvas gemaakt met daaraan een veiligheidsspeld met een hangertje. Op dit hangertje heb een scrapvel rondje en een klein vlindertje geplakt.


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten