zaterdag 20 november 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - ‘Warm & Cozy’ Mini Album - Voorkant album

Met de super gave nieuwe JMA collectie ‘Warm & Cozy’ heb ik een mini album gemaakt.  Vandaag laat ik jullie de voorkant van het album zien. Ik zal de beschrijving per foto benoemen.

Op de voorkant van het album zitten twee insteek vakken die ik gemaakt heb door een bijpassende achtergrond te maken met Distress Ink  - Rusty Hinge op Paint On – Naturel. Daarna gesjabloneerd met Mask Stencil Mask Arabesque arch JMA-WAC-MASK57 en Brilliance inkt – Moonlight White.

In het achterste insteekvak zit een mapje. Op het mapje heb ik een stukje kant genaaid. Dit was wit en heb ik gekleurd met de kleur 'Port' van de Derwent Graphitint napjes. Op het lint knoopjes genaaid en helemaal doorgestikt. De knoopjes waren ook wit en heb ik gekleurd met een Copic Marker. Het mapje sluit met een lintje (ook gekleurd met de kleur 'Port' van de Derwent Graphitint napjes). 


Met een blending tool en Brilliance inkt – Moonlight White zachtjes een witte waas over het geheel aangebracht (deels door het mask stencil en deels rechtstreeks op de achtergrond. Daarna delen van de stempel ‘Postcard Daisies’ – JMA-WAC-STAMP108 met Hero Hues inkt – Unicorn gestempeld. De randjes heb ik beΓ―nkt met Distress Oxide – Vintage Photo.


Als je het mapje openvouwt zie je aan de linkerkant een pocket met label. 

Het label is een kaartje uit scrap paper - JMA-WAC-SCRAP77 waar ik een pocket van gesneden heb. Deze heb ik bovenaan afgewerkt met een dubbelgevouwen label uit de stansmal set Lantern & label met JMA-WAC-CD92 afgewerkt met een eylet.

Aan de binnenkant van het mapje heb ik versieringen aangebracht met Clear Stamp Flower collages - JMA-WAC-STAMP109 en JMA Mask Floral mandalas - JMA-WAC-MASK59 met Distress Oxide.


In het mapje zit een label gemaakt met Essentials Cutting Die - Tag nr.103 – Classic SL-ES-CD103. Hierop heb ik de mooie zonnebloem uit een eerdere collectie - JMA-ES-STAMP66 gestempeld.


Foto  6. In het voorste insteek vak zit een kaart. De ondergrond van de kaart heb ik gemaakt met de Embossing Folder - Baroque damask JMA-WAC-EMB08 die ik bewerkt heb met Distress Oxide. Hierop heb ik een van de kaartjes uit scrap paper - JMA-WAC-SCRAP77 genaaid met daarop een paar takjes uit de stansmal set Floral twigs - JMA-WAC-CD93 die ik uit designpapier gestanst heb. Hierop nog een mooie bloem uit scrap paper - JMA-WAC-SCRAP78.

Bovenaan de kaart heb ik een label gemaakt met stansmal set Lantern & label met JMA-WAC-CD92. Hierop zit een tekst uit het stickerblokje STICKERJMA04.


Op de achterkant van de kaart heb ik notitie lijntjes gestempeld met een stempel uit de SL Planner Collection - Stamp en Die cut Grunge - BASICSDC52 Bovenaan een post stempel uit de mooie Slimline Clear Stamp Postcard daisies – JMA-WAC-STAMP108. Ik kreeg alleen de post stempel door er omheen af te plakken wat ik niet wilde hebben.

Daarnaast heb ik het mooie bloemen vierkant gestempeld uit de Clear Stamp Flower collages - JMA-WAC-STAMP109.

Bovenaan zit ook een strook met de Embossing Folder - Baroque damask JMA-WAC-EMB08.

Hieraan heb ik nog een lintje met knoopje bevestigd.


En hier zie je de achterkant van het album. Hier heb ik een scrap paper uit het JMA Decorative paper pad - JMA-WAC-PP17 geplakt met aan de rechter zijkant een kantje eronder.


Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten