zaterdag 8 januari 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Mini Album in a Box - het mapje in de deksel

 π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙

Het vierde en laatste deel van mijn Album in a Box! Mocht je de vorige delen gemist hebben, je kunt ze allemaal terugvinden op dit  en op mijn Pinterest: https://nl.pinterest.com/JolandaMeursen/jma-design-team-creations-by-jolanda-meursen

 Als je de Box voor het minialbum opent, zie je onderin het mini album zitten die ik jullie eerder heb laten zien.

In de deksel zit een mapje ‘geklikt’ met magneetjes die je er uit kan halen. 


Aan het mapje heb ik een stukje kant met lint genaaid om het makkelijker uit de deksel te halen. Hier zie je de deksel zonder mapje.


Het kantje en lintje waren wit en heb ik gekleurd met de kleur 'Port' van de Derwent Graphitint napjes. Op het lint een knoopje genaaid en helemaal doorgestikt. De knoopjes waren ook wit en heb ik gekleurd met een Copic Marker.

Het mapje heeft aan de voorkant met een venster van Mica waar je de inhoud van het mapje doorheen kunt zien. Het mapje sluit met twee magneetjes op de klep.


In het mapje heb ik iets meer opbergruimte gecreΓ«erd door een harmonica in de zijkanten te maken.


Hierin zitten diverse labels en kaarten om foto’s op te plakken.

Het Taglabel heb ik gestanst met Essentials Cutting Die - Tag nr.103 – Classic SL-ES-CD103. Hierop heb ik de mooie zonnebloem uit een eerdere collectie - JMA-ES-STAMP66 gestempeld. Ook de tekst bovenaan is van deze stempelset.




Hier zie je de achtkanten van de Tags. Voor de linkertag heb ik bijpassend achtergrondpapiergemaakt met Distress Ink  - Rusty Hinge op Paint On – Naturel. Daarna gesjabloneerd met Mask Stencils ‘Mask Arabesque arch JMA-WAC-MASK57’ en ‘Ornamental Leaves JMA-WAC-MASK56 met Brilliance inkt – Moonlight White.

Op de rechter tag heb ik de Clearstamp ‘Postcard Daisies JMA-WAC-STAMP108’ gestempeld.


Ten slotte nog een filmpje mochten jullie het leuk vinden om het album 'in actie' te zien.


Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten