zaterdag 29 januari 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Flower Mask Stencil 'Anemone' Art Journal pagina

 Voor mijn JMA Slimline Art Journal - JMA-ES-JOUR03 heb ik een pagina gemaakt met het mooie Anemone Flower Mask Stencil - SL-ES-MASK81. Ik had niet gedacht dat het zo leuk was om deze mask stencils te werken!

Je kunt er ook zo veel kanten mee op door alleen al verschillende kleurencombinaties te gebruiken met (diverse soorten) inkt. Zelfs door harder of zachter te drukken op je blending brush, kun je weer een heel andere bloem krijgen. En je kunt ze zelfs bewerken met een witte en zwarte fineliner waardoor je weer een heel ander soort bloem krijgt, zoals je in mijn vorige twee W.I.P. blogberichten hebt kunnen zien.

 Maar nu terug naar mijn pagina.

Ik heb de onderdelen van de bloemen en bladeren opgebouwd met Distress Oxide met behulp van Blending Brushes.

De bloemen met de kleuren Antique Linen, Worn Lipstick en Aged Mahogony op een vel Florence Aquarel papier.

De bladeren met de kleuren Evergreen Bough en Bundled Sage.


Daarna heb ik de kleine bloem afgeplakt met Masking Paper en met dezelfde kleuren Distress Oxide met het Mask stencil Arabesque Arch - JMA-WAC-MASK57 de achtergrond gemaakt. Deze heb ik uitgestanst met de Stansmal Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97 met het leuke stikrandje.

Daaronder heb ik met dezelfde stansset de rechthoek met de mooie rand uit een vel papier in koraal kleur uit het Floral Slimline Paperpad - SL-ES-PP33 geplakt.

Op het geheel heb ik nog een grote bloem, gemaakt met het Flower Mask stencil en dezelfde kleuren, met foamtape verhoogd opgeplakt.

De tekst komt uit het Sticker Pad nr.02 - JMA-ES-STIC02 en heb ik op een vel groen papier uit het Paperpad A5 - Essentials Christmas nr.7 - SL-ES-PP07 geplakt.

Daarna het geheel op een zwarte pagina in mijn Art Journal geplakt. Nog een paar reinforcers uit hetzelfde koraal papier en mijn pagina is klaar!

En zien jullie die mooie bloem ernaast? Die heeft mijn dochter @sharonmeursen gemaakt van pistache nootjes!


Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten