zaterdag 5 februari 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Flower Mask Stencil 'Anemone' shaker card

En dit is mijn creatie geworden met de Flower Masks Anemone, die ik bewerkt heb met een witte en zwarte fineliner.

Ik heb er een shakercard van gemaakt met de Stansmal ‘Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97’. Deze heb ik gemaakt van Florence cardstock - Blackberry met hierop een vel designpapier uit het ‘Paperpad Mixed with Vellum - JMA-WAC-MPP09’. 

Het schudgedeelte heb ik gemaakt met de stansmal ‘Shaker Die Cut Stencil - Rectangle SL-ES-CD180’. Met de kleinste maak je de opening voor de blister (Shaker Window Blister Rectangle -SL-ES-BLIS04’), met de grote en kleine mal samen maak je de rand voor de afwerking om de opening heen. Hierin heb ik verschillende soorten schudmateriaal gedaan. En bij de stansmalset zitten ook snijmallen om je eigen schudmateriaal te maken, dat zijn de roze bloemetjes in drie verschillende maten die je er in ziet zitten. 


Op de kaart heb ik weer bloemen gemaakt met het mooie Anemone Flower Mask Stencil - SL-ES-MASK81.

 Ik heb de onderdelen van de bloemen en bladeren opgebouwd met Distress Oxide met behulp van Blending Brushes.

De bloemen met de kleuren Antique Linen, Picked Raspberry en Aged Mahogony op een vel Florence Aquarel papier. De bladeren met de kleuren Evergreen Bough en Broken China.

Daarna heb ik de bloemen bewerkt met een witte en zwarte fineliner en uitgeknipt. De uitgeknipte randjes heb ik met een Copic Marker zwart gemaakt.


Ik heb de bloemen deels op de kaart (verhoogd met foamtape) geplakt en deels in het schudgedeelte.

 Omdat ik het bovenaan in het schudvenster toch een beetje kaal vond, heb ik er nog een mooie rand uit de stansmalset ‘Cutting Stencil Lantern & Label - JMA-WAC-CD92’ op gemaakt.

 

Onderaan de kaart heb ik ‘Happy Birthday’ gestanst met een stansmal uit de ‘Slimline - Arrow Mini Enveloppe’ - SL-ES-CD82. En tenslotte nog een paar pailletjes als afwerking.



Bedankt voor het kijken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten