zaterdag 19 februari 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Easelkaart ‘Square ornaments' met Matchbox ladekastje

Vandaag heb ik een Easelkaart om aan jullie te showen, met de mooie stansmalset ‘Square ornaments - JMA-ES-CD96’, gemaakt met het papier uit het ‘Paperpad 20,5 x 20,5 cm Mixed with Vellum - JMA-WAC-MPP09.

In het kleinste vierkant heb ik een bloem gemaakt uit de stempelset ‘Quirky Long Flowers - SL-ES-STAMP119’. Deze heb ik ingekleurd met Derwent Lightfast potloden.

Onder de Easle kaart zit een ‘ladekastje’ van vier Matchbox doosjes, gemaakt met de stansmal ‘Matchbox Love - SL-ES-CD113’.

Om de Matchbox laatjes open te kunnen maken heb ik heb leuke handgreepjes gemaakt met Ring Fasteners waar ik kraaltjes aan geregen heb.

In de laatjes zou je bijvoorbeeld zou je bijv. geld, een klein kaartje of een harmonica boekje/mini albumpje kunnen doen.


De Easle kaart kan blijven staan doordat hij tegen een label aan rust die ik met foamtape verhoogd opgeplakt heb.


Voor het label heb ik de stansmal ‘Tag nr.104 – Oriental - SL-ES-CD104’ gebruikt. Uit het bovenste label heb ik de tekst ‘Happy Birthday’ gestanst. Deze zit in de stansmalset ‘Slimline Arrow Mini Enveloppe - SL-ES-CD82’. 



 Achterop de Easle kaart heb ik een envelopje gemaakt met stansmalset ‘Mandala pocket - JMA-ES-CD95’. Hier heb ik de mooie bloem uitgestanst uit dezelfde set.


In het envelopje zit een label uit dezelfde label stansmalset (Tag nr.104 – Oriental – SL-ES-CD104) waar je een boodschap voor de jarige op kunt schrijven. 


En zo ziet het geheel er uit als de Easelkaart plat ligt.


Bedankt voor het kijken!
 

1 opmerking: