zaterdag 26 februari 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Cadeaubox met Oval Frame schudvenster

Voor deze cadeaubox heb ik van een SVG-patroon uit de Etsy store @pebblesinmypocket de maten veranderd (hij was te klein) zodat hij geschikt is voor de mooie stansmal ’Oval Frames – JMA-ES-CD141’ uit de nieuwe JMA-collectie.


Ik heb daarna het patroon in tweeΓ«n gesplitst (omdat hij groter was geworden dan een vel scrappapier en alle onderdelen (zonder het originele venster) uitgesneden uit Kraft Cardstock met mijn Cricut Maker. Mijn cadeaudoos is nu ongeveer 18 hoog, 10 cm breed en 7 cm diep geworden. 


Het mooie designpapier is een scrapvel uit de allereerste (blauwe) JMA-collectie – SCRAPJMA03. Op het scrappapier heb ik met een mooi nieuw Mask stencil ‘Dots and ornaments’ (JMA-ES-MASK75) ornament motieven aangebracht met Distress Oxide – Evergreen Bough en Peacock Feathers.

Het mooie ovalen frame (JMA-JMA-ES-CD141) op de voorkant heb ik in twee kleuren gestanst. Achter de opening een stukje mica geplakt om er een schudvenster van te maken.  Ik heb de gladde ovaal stans samen met een rechthoek stans een paar keer uit dun chip board gestanst en op elkaar geplakt, in plaats van een schudvenster van foamtape gemaakt.


Achter het schudvenster zit een afbeelding van een vel designpapier uit ‘Paperpad 20,5 x 20,5 cm - PPJMA06’.

Onderaan het schudvenster heb ik een bloementoef gemaakt. De grote bloem is ook uit de nieuwe JMA-collectie. Deze was lichtgroen en heb ik natgespoten en met Distress Oxide - Evergreen Bough en Faded Jeans met een penseeltje gekleurd. Daarna een beetje verfrommeld, met een pincet de blaadjes weer open gemaakt en laten drogen. Na het drogen een beetje glitter erop gespoten met ‘Crafter’s Companion – Spray and Sparkle’.

 

De kleine bloemetjes waren wit en heb ik met blauwe spray inkt gekleurd.

Onder de bloementoef een plaatje uit het ‘Die Cut boekje JMA-NA-DCB01’. 


Op de achterkant van de cadeaubox heb ik een label gemaakt met een kleinere stansmal uit dezelfde Oval Frames set. 


Door middel van een splitpen kun je het label open draaien en er bijvoorbeeld een boodschap voor de ontvanger of de afzender op schrijven. 



 Een erg leuke cadeaubox om bijvoorbeeld voor Moederdag te maken met een cadeautje, een cupcake of bijvoorbeeld chocolade er in.

Het originele patroon vind je hier: @pebblesinmypocket (https://www.etsy. com/nl/listing/813580313/hoge-vouwdoos-met-venster-en-cirkel-top)

Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten