zaterdag 12 maart 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Matchbox cadeaudoosjes

Voor mijn jarige dochter had ik twee kleine cadeau doosjes nodig om Pandora bedels in te geven en daar zijn de snijmallen van de Luciferdoosjes (Matchbox Love - SL-ES-CD113) heel geschikt voor!

Ik heb de doosjes allebei apart op een label geplakt (Stansmalset Tag Oriental - SL-ES-CD104) en deze rechtop in een ‘standaard’ gezet. Deze is gemaakt van een paracetamol doosje die ik bekleed heb met hetzelfde papier en waarin ik twee sneetjes heb gemaakt.

Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de eerdere ‘roze’ JMA Collection 4.0 - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - PPJMA07.


Om het doosje heb ik een leuke randmal uit de stansmal set ‘Decorative borders - JMA-ES-CD94’ geplakt.

Het opengewerkte bloemetje op het linker doosje is ook gemaakt met een stansmal uit de Matchbox set.

De ‘laatjes’ in de luciferdoosjes kun je openschuiven d.m.v. een strikje. Hier zitten dan de in vloeipapier ingepakte bedels in. 




Het geheel heb ik ingepakt in een versierd papieren cadeau zakje. 


Hierin heb ik aan de voorkant een venster gemaakt met de mooie stansmal set ‘Oval Frames – JMA-ES-CD41’ zodat je de luciferdoosjes er doorheen kunt zien. 



Om het cadeau zakje te sluiten heb ik er een klepje aangemaakt van cardstock. Hierop heb ik aan de voor- en achterkant de ‘Circle Frames - JMA-ES-CD140’ stansmal gebruikt. 


De klep sluit met een magneetje en kun je makkelijk openen door een lusje gemaakt van hetzelfde lint als de strikjes. 


En tot slot nog een blik op de achterkant van het cadeau zakje.


Bedankt voor het kijken!

 

2 opmerkingen: