zaterdag 26 maart 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Shaker Lolli Pop

 Met de mooie Circle Frames stansmallen - JMA-ES-CD140 heb ik deze Lollipop Shaker gemaakt als voorbeeld voor de lopende Challenge.


Voor de achtergrond van het shaker gedeelte heb ik de grootste roos van de ‘Rose Elements - JMA-ES-STAMP138’ gestempeld met witte inkt op een alcohol achtergrond die ik gemaakt heb op Yupo.

Ook de kleine bloemetjes ‘Primrose Elements - JMA-ES-STAMP139’ voor op het Circle Frame gestempeld op dezelfde achtergrond.

Daarna alle bloemen geΓ«mbossed ‘Wow! - Opaque Bright White’ embossingpoeder.

 


De Primrose Elements bloemetjes heb ik vervolgens uitgeknipt en in laagjes opgebouwd om er een 3D bloem van te maken.

Yupo moet je heel voorzichtig embossen omdat het anders gaat smelten, maar dit kun je ook juist gebruiken om de uitgeknipte bloemetjes een beetje warm te maken en met een flowertool vorm te geven!

 

In de bloemetjes heb ik meeldraden verwerkt. Deze waren wit en heb ik op kleur gebracht met alcohol inkt.

Ook de bloemblaadjes (uit de Rose Elements set) heb ik op een alcohol achtergrond, in verschillende groentinten, gestempeld.

Omdat ik niet het juiste kleur rietje had, heb ik om een kraftkleur rietje wit papier geplakt en een roze lintje omheen gewikkeld.

De Circle Frame tot slot nog afgewerkt met een randje en de nieuwe Self-adhesive Pearls Blues & Greens - JMA-ES-PEARL02.




Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten