zaterdag 23 april 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Mini Album 'Hello Little Blossom' deel 2

Vorige week liet ik jullie het eerste deel van mijn nieuwe mini album zien, vandaag het tweede en laatste deel. 

De basis is gemaakt met stansmal ‘Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97  met heeeeel veel JMA mallen!

Het papier wat ik gebruikt heb is het super schattige Studio Light ‘Little Blossom - Essentials - Background Paper - SL-LB-PS04’. Het effen papier komt uit het SL Paper pad Essentials Slimline Pastel Unicolor SL-ES-PP32.


Op de derde pagina van dit album heb ik een diepere pocket gemaakt. Hierin zit een lang, rechthoekig label geschoven met een klepje die met een magneetje sluit op de pocket.

Het klepje is gemaakt met de stansmal voor de ‘Slimline Enveloppe de JMA-ES-CD97’. Hierin heb ik een mooie opening gestanst met een stansmal uit de set ‘Mandala pocket JMA-ES-CD95’.


Op het label heb ik een pocket gemaakt met hierin een fotomat (stansmal Musical elements & torn notes New Awakening - JMA-NA-CD21 En een journaling kaartje.

Ook op de rechter pagina een fotomat en twee kleine journal labeltjes.

Hier zie je pagina 5 en 6. Op de linker pagina heb ik het mooie papier deze keer uitgestanst met een andere stans, de ‘Envelop and cardshape Grunge - SL-GR-CD89’

Links bovenin de bloementak gestempeld (Silhouettes - leaves/swirls - JMA-NA-STAMP21) met daartussen een takje van cardstock, gemaakt met stans ‘Floral Twigs JMA-WAC-CD93’.


Op de rechter pagina, (gestanst met dezelfde stansmal) heb ik een pocket gemaakt met stansmal ‘Slimline Label -SL-ES-CD184’.

Hierop heb ik de bloemen uit stansmal set ‘Long flowers - SL-ES-CD107’ gemaakt. En ook hier weer de mooie tak op gestempeld.


In de pocket een label  (Stansmal Tag Oriental - SL-ES-CD104) met een leuk plaatje, geknipt uit een scrapvel, met daaraan een tabje gemaakt met stansmal uit dezelfde set als waar ik de basis van het album mee gemaakt heb:  ‘Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97’.


Op de achterkant van het label heb ik notitielijntjes gestempeld voor journaling.


En dit is de achterkant van het mini album. 


Op de rug van het album heb ik de ‘Hello Little Blossoms’ geplakt, gemaakt met een stansmal ui de set ‘Hello Flowers - SL-LB-CD196’  met boven en onderaan takjes en een vlindertje (SL Cutting Die Long flowers Essentials nr.107 SL-ES-CD107).



Leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen!

Willen jullie het eerste deel bekijken, die vind je hier:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten