zaterdag 16 april 2022

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Mini Album 'Hello Little Blossom'

Vandaag laat ik jullie het eerste deel van mijn nieuwe mini album zien. De basis is gemaakt met stansmal ‘Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97  met heeeeel veel JMA mallen!
Het papier wat ik gebruikt heb is het super schattige Studio Light ‘Little Blossom - Essentials - Background Paper - SL-LB-PS04’. Het effen papier komt uit het SL Paper pad Essentials Slimline Pastel Unicolor SL-ES-PP32.

Op de voorkant van het mini album heb ik pockets gemaakt met stansmal ‘Memorydex Shutter Card - JMA-ES-CD142’. Ja, die mal is echt heel veelzijdig!


In de pockets heb ik diverse labels gemaakt. Deze liet ik jullie laatst al in een W.I.P. zien. De basis van de labels heb ik gemaakt met de stansmal set ‘Tag nr.104 – Oriental - SL-ES-CD104’ en er een eigen draai aan gegeven door onderaan de labels mooie randjes te stansen met de stansmal set ‘Decorative borders - JMA-ES-CD94’. Zo kun je je eigen unieke labels maken.

Je kunt de labels ook langer maken door de onderste rechte rand van de mal buiten je stansmalplaat te laten vallen. Dan wordt deze rand niet mee gestanst en kun je hem net zo lang maken als je zelf wilt.


Hieronder zie je pockets zonder de labels er in.



Op de eerste pagina heb ik een pocket gemaakt, naar een idee van @annekevoskuil, met de randmal uit stansmalset - Decorative borders - JMA-ES-CD94, waar ik voor de stevigheid mica achter geplakt heb. In de pocket een label gemaakt met stansmalset ‘Oval Frames JMA-ES-CD141’ met een kaartje uit hetzelfde ‘Little Blossom - Essentials - Background Paper’.  

Op de rechterpagina heb ik een opening gemaakt voor een label. Deze zit ook in de Slimline Enveloppe - JMA-ES-CD97’ stansmalset, met ook daarop een kaartje uit het Little Blossom - Essentials - Background Paper’.

Het leuke ovale label met de schulpjes heb ik gemaakt met de stansmal set ‘Oval Frames - JMA-ES-CD141’.


En dit is de achterkant van het label.

Volgende week laat ik jullie de rest van het album zien!

Leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten