woensdag 14 juli 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Cadeaudoos voor Flappenkaart

Bij de flappenkaart die ik jullie van de week liet zien, heb ik ook een bijpassende cadeaudoos gemaakt van Kraft. Op de voor- en achterkant heb ik het mooie papier uit het Paper Pad Patterns JMA-NA-PP01 uit de nieuwe New Awakening collectie gebruikt.  

Uit de voorkant van de cadeaudoos heb ik een vierkant gesneden waar ik een stukje vellum achter geplakt heb uit het Mixed Paper Pad Elements & vellum - JMA-NA-MPP02. Er zitten verschillende vellen vellum in  met diverse teksten en patronen in dit Mixed Paperpad. Omdat het vellum een beetje doorzichtig is, kun je een kleine beetje van de kaart er doorheen zien. 



Toen ik het vierkant uitsneed, heb ik de snavel van de ijsvogel en een deel van de bloemen links bovenin er aan laten zitten (eromheen geknipt) zodat dit over het vellum valt.  

Verder heb ik om het vierkant een paar papieren bloemen geplakt (49 And Market) met wat blaadjes uit het Die-cut Block Paper Elements New Awakening nr.01 - JMA-NA-DCB01. 






Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten