zaterdag 10 juli 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Flappenkaart nieuwe JMA lijn ‘New Awakening’

Met de mooie nieuwe JMA lijn ‘New Awakening’ heb ik een flappenkaart gemaakt met het 8x8” Paper Pad Patterns - JMA-NA-PP01 en het Paper Pad Vintage backgrounds - JMA-NA-PP02. 

De mooie bloemen en het vlindertje op de voorkant komen uit het Die-cut Block Paper Elements - JMA-NA-DCB01.



De leuke fotokaartjes heb ik gestanst met de stansmal set Cutting Die Musical Elements & Torn Notes - JMA-NA-CD21.


Voor de leuke tickets en fotokaartjes heb ik de stansmallen Cutting Die Musical elements & torn notes - JMA-NA-CD21 en Clear Stamp set Postcards & tickets - JMA-NA-STAMP20 gebruikt.

Hierop heb ik gestempeld met Stamp en Die cut - BASICSDC52 en Clear Stamp Postcards & tickets - JMA-NA-STAMP20.

De kleine tickets die ik aan de fotokaartjes als tabje gemaakt heb, horen bij stansmal set STENCILJMA04.


De vakjes voor de mini boekjes zijn gemaakt met de Stansmal Envelope slimline - SL-GR-CD27.


De ‘boekjes’ komen uit het Die-cut Block Paper Elements - JMA-NA-DCB01. Dit zijn twee plaatjes naast elkaar die ik aan elkaar heb laten zitten, dubbel gevouwen en de hoekjes afgerond met een pons.

De notitie lijntjes heb ik gestempeld met Stamp en Die cut Grunge - BASICSDC52. De poststempel komt uit de Clear Stamp set Postcards & tickets - JMA-NA-STAMP20.

In de filmstrip (Stansmal STENCILJMA14) heb ik takken en een vlinder gestempeld de stempelset Clear Stamp Olive branches - JMA-NA-STAMP19.

Het patroon voor deze flappenkaart was een ONLINE Workshop 
van Janet Blaauw bij HobbyVision en is nog steeds te volgen voor maar € 5,00 via deze link:

Hier kun je het model flappenkaart 'in actie' zien:


Bedankt voor het kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten