zaterdag 17 juli 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Foto Cadeau kaart

Deze keer heb ik een Foto Cadeaukaart gemaakt met de mooie scrapvellen uit het paperpad - JMA-NA-PP01 en plaatjes uit het Die Cut boekje - JMA-NA-DCB01 uit de nieuwe JMA New Awakening collectie.
Op de voorkant-flap van de kaart heb ik een strook gemaakt met de mooie randmallen uit de Planner Collectie - SL-PES-CD06 en vastgezet met splitpennen. Hierop heb ik een aantal leuke plaatjes uit het Die Cut boekje geplakt.
Onder de strook zit een kaart die je eruit kunt schuiven, waarop je ook nog foto’s zou kunnen plakken.



Om de kaart er makkelijk uit te kunnen halen heb ik er tabjes aan gemaakt met een stansmal uit de stansmal set - STENCILSL349. Ook de leuke bloemetjes re-inforcers komen uit deze stansmal set.



Als je de strook met flap optilt komt er een boekje tevoorschijn met de mooie ijsvogel uit het paperpad. Boven de vogel zie je een muzieknotenbalk gemaakt met stansmal JMA-NA-CD21.
Als je het boekje open vouwt komen de leuke foto kaartjes tevoorschijn. Deze zijn gemaakt met stansmal set - JMA-NA-CD21. De cameraatjes (plaatje van Internet) heb ik erop geprint voordat ik de kaartjes uitgestanst heb.


De leuke kleine notitie tabjes is een stansmal uit dezelfde set JMA-NA-CD21. De notitie lijntjes komen uit stempelset BASICSDC52 en heb ik er op gestempeld met Distress Oxide - Broken China.


Op de achterkant van de flap (die naar boven openklapt) kun je een foto steken achter de leuke Die Cuts uit het boekje JMA-NA-DCB01. De filmpstrip heb ik gemaakt met stansmal STENCILJMA14.


De fotostrip en de Die Cut heb ik alleen deels vastgeplakt zodat je er een foto achter kunt steken.
Hierachter heb ik een strook mica geplakt zodat je de foto die je erachter steekt, er doorheen kunt zien.


Het geheel heb ik op een dubbele basiskaart geplakt, zodat je binnenin ook nog een boodschap kunt schrijven. Deze heb ik versierd met stempels uit de set - JMA-NA-STAMP19. Ook deze heb ik gestempeld met Distress Oxide – Broken China.


Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten