zaterdag 7 augustus 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - IJsstokjes Traveler’s Notebook binnenkant - deel 2

 Vandaag laat ik jullie deel 2 van de binnenkant van het Traveler’s Notebook ijsstokjes album zien, gemaakt met Scrapvellen uit het paperpad - JMA-NA-PP01.

Het album zit vol met Tags/labels, Fotokaartjes, mini boekjes en mooie plaatjes en ruimte om je ‘travel’ spulletjes in te bewaren.


De grote labels zijn gemaakt met stansmal SL-ES-CD33 en Ricepapers JMA-NA-RICE12. Aan de twee kanten van de labels heb ik recht gemaakt en aan de boven- en onderkant van het album vastgeplakt zodat ze over elkaar heen vallen en je ze open kunt vouwen. Ze sluiten met een magneetje.


Aan de binnenkant van de labels heb ik Scrapvellen uit het paperpad - JMA-NA-PP01 geplakt. In het midden heb je ruimte om 2 foto’s te plakken en als je die weer openklapt kun je nog meer foto’s kwijt.
De cameraatjes (plaatje van Internet) heb ik erop geprint



Op het rechter deel van het album zit een vak, bekleed met rice paper JMA-NA-RICE06. In het vak zit een Traveler’s note-sketch book, die ik bekleed heb met scrapvel JMA-NA-SCRAP34. Het sketch book wordt op zijn plaats gehouden door een bandje met aan het uiteinde 2 vlinders uit het die cut boekje JMA-NA-DCB01.


Tussen de vlinders heb ik een magneetje geplakt, net als onder het rice paper op het vak. Zo kan het er niet uit vallen als je het album opent of sluit.


Bedankt voor het kijken!

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten