zaterdag 14 augustus 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Opbergbox voor mijn Traveler's Notebook

Omdat ik het leuk vond als je het ‘Traveler’s Notebook met ijsstokjes cover’ op een mooie manier op kunt bergen, heb ik er van chipboard een doos voor gemaakt bekleed met scrapvellen uit het paperpad - JMA-NA-PP01 (om de doos heen) en Rice paper JMA-NA-RICE10) tegen de achterwand).

 

De doos heb ik ook afgewerkt met de mooie hartjes rand stansmal (SL-PES-CD06) die ik uitgesneden heb uit kraft en daarna bewerkt met de Galaxy Gold inkt, net als op de voorkant van het album. Zo wordt het een mooi geheel.





Op de voorkant van de doos heb ik nog een piepklein schudgedeelte gemaakt in een metalen frame, met daarachter een bloemetje uit hetzelfde Rice paper (JMA-NA-RICE12) als op de labels binnenin. Tot slot de doos nog afgewerkt met metalen hoekjes.


Bedankt voor het kijken!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten