donderdag 26 augustus 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Planner pagina's voor zelfgemaakte planner

Voor mijn zelfgemaakte planner met schudvoorkant die ik van de week liet zien, heb ik twee pagina’s gemaakt met de randen uit de SL Stansmal Borders page - SL-PES-CD06. Hierop heb ik het grote scrapvel met de mooie ijsvogel - JMA-NA-SCRAP33 verwerkt.

Op de linker pagina heb ik met de Memorydex cards stansmal - JMA-NA-CD20 vakjes gemaakt waar je iets in kunt steken. Hiervoor heb ik mijn stansplaat zo gelegd dat hij de Memorydex openingen niet raakt en deze dus niet uit stanst. Zo zijn de mallen geschikt voor meer dan alleen kaartjes in je Memorydex.


In de vakjes heb ik kaartjes gemaakt met daarop plaatjes uit het JMA Mixed Paper Pad Elements & vellum - JMA-NA-MPP02 waar je een foto achterop kunt plakken.

De ijsvogel op de rechterpagina vind ik zo mooi dat ik daar verder niets aan toegevoegd heb. 


Beide pagina’s heb ik afgewerkt met reinforcers uit de SL Planner Collection Stansmal Brace - STENCILSL349 in de vorm van kleine bloemetjes.

Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten