zaterdag 28 augustus 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - ATC Bewaarkoffer

 Het lijkt mij leuk om weer eens Artist Trading Cards (ATC’s) te gaan maken, dus toen ik deze ATC Bewaar koffer van @ClayGuana voorbij zag komen, wist ik gelijk: die wil ik maken met het gave rozen JMA papier (JMA-NA-SCRAP36).

Er passen niet alleen ATC’s, maar ook de nieuwe ‘Inkboxcards’ die je steeds vaker voorbij ziet komen.


Omdat ik er toch een eigen draai aan wilde geven heb ik het patroon van de koffer aangepast en er een lade in gemaakt. Het was even puzzelen, maar het is gelukt.

De koffer is helemaal bekleed met JMA papier. Voor de binnenkant heb ik bewust een rustiger design genomen (scrapvel JMA-NA-SCRAP40) omdat er waarschijnlijk allerlei ‘drukke’ ATC’s in komen.


Ook in de lade, zijkanten en op de achterkant zit een deel van het rozen scrapvel - JMA-NA-SCRAP36.


De binnenkant van de deksel is bekleed met scrapvel JMA-NA-SCRAP35.



De koffer sluit met Metal Art - Scrapbook Album sluitingen. Om de lade makkelijk open en dicht te kunnen doen heb ik er een Metal Art – bronzen Album Handvat brons op gemaakt.

De randen van de koffer heb ik ‘omzoomd’ met afplaktape (net als bij mijn zelf gemaakte planner album) en dit een mooie bronskleur en glanslaag gegeven met Nuvo Expanding mousse - Mustard Seed d.m.v. een blending tool.

Bedankt voor het kijken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten