zaterdag 4 september 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - ATC's serie 1

 De eerste ATC’s voor mijn bewaarbox zijn een feit, een setje van drie.


Voor de linker ATC heb ik een stukje scrappapier uit paperpad JMA-NA-PP01 gebruikt als basis en voor de rechter een stukje uit het scrappapier JMA-NA-SCRAP33. Hierop heb ik accenten aangebracht met Nuvo Embellishment mousse – Indian Gold door het mask stencil JMA-NA-MASK05. Zo krijg je een mooi geel/gouden accent op je kaartjes.

Daarna heb ik er de Memory Dex stansmal – JMA-NA-CD20 (in september ook #π™Ÿπ™’π™–π™₯𝙧𝙀𝙙π™ͺπ™˜π™©π™€π™›π™©π™π™šπ™’π™€π™£π™©π™) op verwerkt. De basis van Kraft en de opwerking van een stukje scrappapier. Deze stans is echt op zo veel meer manieren te gebruiken dan alleen voor je Memory Dex!


Verder heb ik er nog wat muzieknoten op gestempeld met JMA-NA-STAMP18 met Versafine Clair ink - Nocturne.

Daarna met een lijmpistool lekker veel plaatjes uit het Die-cut boekje JMA-NA-DCB01 gelijmd met een beetje sisal er tussen. Door het met een lijm pistool op te plakken en voor het ene plaatje wat meer lijm te gebruiken dan voor het andere, krijg je een mooi verschil in diepte in de opbouw.



Voor de middelste ATC heb ik een stukje scrappapier uit het paperpad JMA-NA-PP01 als basis gebruikt.

Hierop heb ik de leuke plannerpagina hartjesrand stansmal SL-PES-CD06 verwerkt. De hartje heb ik uit Kraft gestanst en er met een dauber Galaxy Gold stempel inkt op aangebracht.

De mooie (en voor mij zeer toepasselijke) tekst komt uit het stickerboek JMA-NA-STIC01.



Verder heb ik alleen wat blaadjes uit het Die-cut boekje JMA-NA-DCB01 en wat sisal verwerkt omdat ik de bloemen achtergrond zo mooi vond en de tekst goed uit wilde laten komen.

Zo heb je drie heel verschillende ATC’s die, door materialen en kleuren te herhalen, toch een mooie set vormen.


Bedankt voor het kijken!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten