zaterdag 4 december 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - ‘Warm & Cozy’ Mini Album - Laatste vier pagina's

Vandaag laat ik jullie de laatste vier pagina’s van mijn mini album met de nieuwe JMA Warm & Cozy collectie zien.

Pagina 3.


Aan de linkerkant heb ik een pagina gemaakt met een scrapvel uit het Warm & Cozy - Paperpad 20,5 x 20,5 cm - JMA-WAC-PP17. Ik heb het papier omgevouwen zodat er een vak ontstaat. Hierin zit een label van kraft, gestanst met de stansmal set Studio Light - Essentials Dies - Slimline Envelope - SL-ES-CD36.

Ik heb hier met de stansmal voor de opwerking een lichte kleur cardstock op geplakt waar ik de bloem en tekst van de stempelset JMA Collection Essentials - JMA-ES-STAMP65 op gestempeld heb. Het vlindertje hoort bij stempelset JMA Collection Essentials - JMA-ES-STAMP67 (de mooie viooltjes stempel). De lijntjes heb ik met de computer gemaakt.


Achterop het label heb ik de nieuwe Slimline stempel Clearstamp Postcard Daisies gestempeld met Distress Oxide – Walnut Stain.


Pagina 4.

Op de rechterpagina zit een envelopje die ik gemaakt heb met de stansmal Studio Light - Essentials Dies - Slimline Envelope - SL-ES-CD36. Dit is eigenlijk de flap om de enveloppe mee te sluiten. 

Het envelopje sluit met een stukje kreukellint. Dit was een wit lintje die ik gekleurd heb met de kleur 'Port' van de Derwent Graphitint napjes. Deze kleurt erg mooi bij het designpapier. 


De binnenkant van de twee zijflapjes waren wit en heb ik bewerkt een patroontje gegeven met Mask stencil Ornamental Leaves - JMA-WAC-MASK56 en roze inkt. Ik meen Distress Oxide - Worn Lipstick, maar weet het niet meer zeker.

Onderaan het envelopje zit een vak met labels er in.

Ook deze labels zijn gestanst met de stansmal set Essentials Dies - Slimline Envelope - SL-ES-CD36.


De twee kleinste labels heb ik aan elkaar gemaakt met een eyelet en kun je daardoor open draaien. Ook hier heb ik de bloem en tekst van de stempelset JMA Collection Essentials - JMA-ES-STAMP65 op gezet


Pagina 5

Dit is een schudkaart-pagina. Ik heb een frame gemaakt van kraft met foamtape en mica ertussen met schudmateriaal (pailletjes en kraaltjes) er in.


De schudkaart heb ik aangekleed met diverse mooie plaatjes uit Scrappapier - JMA-WAC-SCRAP78.

Onder de plaatjes nog een paar takjes, gemaakt van aquarel papier met Cutting Stencil Floral Twigs -JMA-WAC-CD93, die ik gekleurd heb met de Derwent napjes.


Pagina 6.

Hierop zit een C6 enveloppe, beplakt met scrappapier. Aan de enveloppe nog een rand met daartussen een van de mooie sierrandjes van Cutting Stencil Lantern & Label - JMA-WAC-CD92.

In de enveloppe een klein Note bookje waarvan ik op de kaft ook scrappapier geplakt heb.

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten