zaterdag 18 december 2021

π•΅π–Šπ–“π–Žπ–“π–Š’π–˜ π•Έπ–Žπ–“π–‰π–‹π–šπ–‘ 𝕬𝖗𝖙 - Slimline Waxinelicht Cadeaudoosje

Voor de mooie ‘JMA-ES-CD97 - Slimline Enveloppe’ heb ik een patroon ontworpen voor een doosje om (grote waxinelichtjes in cadeau te geven. Ik heb er een Kerst-versie van gemaakt met de JMA Warm & Cozy collectie, maar dat hoeft natuurlijk niet. Het is geschikt voor allerlei gelegenheden.


Bovenop het doosje heb ik het mooie Slimline frame gemaakt, gestanst uit Crafters Compagnion Belle Countryside Luxery Mixed Card. Deze kleuren passen erg mooi bij de Warm & Cozy collectie. Hier zit ook heel mooi donkerroze Pearlescent (glans) cardstock in.

Hier bovenop heb ik de opwerking gestanst met de Slimline stansmalset uit designpapier uit het ‘Paperpad 20,5 x 20,5 cm - JMA-WAC-PP17’. De randjes van het designpapier heb ik beinkt met Crafter`s Companion Ink - Midas Metallic Ink - Rose Gold.

Het leek mij leuk om in het doosje openingen te maken waar je de waxinelichtjes doorheen kunt zien. Deze openingen  heb ik er met het binnenste deel van het mooie label uit stansmalset ‘Lantern & Label’ JMA-WAC-CD92 in gemaakt.


Achter de openingen heb ik een stukje van het mooie Vellum met het roze patroon geplakt. Deze komt uit het ‘Paperpad 20,5 x 20,5 cm Mixed with Vellum - JMA-WAC-MPP09’. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook Mica achter plakken.

Voor de decoratie heb ik verschillende bloemen uit gestanst uit stansmalset ‘Long flowers Essentials - SL-ES-CD107 uit Aquarelpapier en deze op kleur gebracht met Lindy’s Starbust Spays.

De Kerstrozen heb ik gestanst met een wat oudere stansmalset uit de Winter Favourites Γ§ollectie - STENCILSL331.

Daarna de blaadjes van de bloemen een beetje gevouwen en de bloem in elkaar gezet. In het midden heb ik nog een paar gouden meeldraadjes als hart van de bloem toegevoegd. Daarna het geheel op het designpapier geplakt met daaronder nog de mooie lantaarn uit het ‘Die-Cut Block A5 -JMA-WAC-DCB15’.

De randjes van de bloemen heb ik ook beinkt met de Rose Gold inkt.




De grote waxinelichten heb ik op een label ( SL-PES-CD06 Borders page) ‘geplakt’ met magneetjes. Zo blijven de waxinelichtjes mooi in het midden en onder de openingen in het doosje zitten. Ik wilde ze eerst met dubbelzijdig tape vastzetten, maar zo kan de ontvanger de waxinelichtjes eraf halen zonder dat het label stuk gaat.  
Het doosje kan aan de voorkant open zodat je het label uit het doosje kunt schuiven door middel van een lintje.


Om de waxinelichtjes heb ik een randje geplakt, gemaakt met de Stansmalet 'Borders page SL-PES-CD06'. 

 

In de voorkant van het doosje nog een opening gemaakt zodat hij makkelijk open gaat.


Bedankt weer voor het kijken! 

 

1 opmerking: