donderdag 11 mei 2023

Bon Bon Box met Mini Florals

 Hebben jullie de super leuke ECD Bon Bon Box large - 2047 al gezien?

Ik heb hem gestanst uit een scrapvel van ECD Paperpad Bellerose Pink ECD C010.

 

Hierop heb ik de leuke ECD Mini Florals – 2044 verwerkt.

Ik heb de Mini Florals van gestanst van Soft Finish Cardstock en langs de randjes gekleurd met Distress Oxide - Picked Raspberry. Daarna aan de achterkant nat gespoten en met een bol pen in een foam kussen gedrukt zodat ze omhoog kwamen. De bloemen zijn dan steviger na het drogen en blijven hun vorm behouden.


Onder de Mini Florals heb ik een van de mooie bladertakken verwerkt uit de set Elegant Leaves 2 - 2045, ook gestanst uit Soft Finish Cardstock en gekleurd met Distress Oxide – Evergreen Bough. Deze heb ik met de vorm van de box mee vastgeplakt.

De leuke banner is van de ECD Book Box – 1959. Ik heb er Happy Birthday op gestempeld met stempelset ECD Smell The Flowers - CS268 met Distress Oxide – Picked Raspberry.

Bedankt voor het kijken!

1 opmerking:

  1. Fantastisch wat een fleurig kado , we genieten van deze fijne collectie he...

    BeantwoordenVerwijderen