donderdag 25 mei 2023

Kaart met de nieuwe ECD Florals 23 - 2043

 

Even (voor mij) iets nieuws uitgeprobeerd om bloemen te kleuren. Ik heb de bloemen van Joseph (ECD Florals 23 - 2043) gestanst uit Soft finish Cardstock en gekleurd met Jane Davenport Pallete Pastel – Chilled. Ook wel een erg gaaf effect. Je blijft heel mooi de structuur van het papier zien. En je kunt het makkelijk blenden.

Onder de bloemen heb ik de stansmal ECD Mandala – 1760 verwerkt.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de ECD Journal File XL 2 – 2015 met ECD Paperpad Summer Art - C003 en deze dubbel gevouwen.


Ik heb er twee op elkaar geplakt en een kant open gelaten zodat ik er een label in kon steken. Het label heb gemaakt met ECD Planner Essentials 56 - Tickets and Tabs - 2008. Op het label heb ik gestempeld met ECD Stempels Smell the Flowers – CS268 met Versafine Clair – Warm Breeze.


Bedankt voor het kijken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten