dinsdag 9 mei 2023

Nieuwe ECD Floral Release

 Een nieuwe ECD Floral Release....tijd om mijn blog in ere te herstellen!


Met de stansmal Journal File XL 2 – 2015 heb ik een dubbele kaart gemaakt door een scrapvel te nemen en dubbel te vouwen. De vouw leg je dan tegen de zijkant van de stansmal aan zodat deze niet uitgesneden wordt.


De bloemen (Florals 21 - 2041) zijn gemaakt van wit foamiran. Hierop heb ik nerven getekend met Copic Marker – E15 Dark Suntan. Daarna de bloemen opgebold met de Hot Flower Tool.

De meeldraden zijn foam bolletjes, gespoten met Lindy’s Starbust Spray – Toadstool Taupe. Deze met donkerbruine kraaltjes eromheen in het midden van de bloem gelijmd.

Voor de blaadjes heb ik een stuk Soft Finish Cardstock gespoten met Lindy’s Starbust Spray – Toadstool Taupe en daar de blaadjes uit gestanst. De witte randjes weggewerkt met Archival Ink – Potting Soil en daarna de nerf er in gevouwen.

 

Het envelopje komt ook uit de stansmalset Journal File XL 2 – 2015. Hierop heb ik de banner uit de Book Box - 1959 gebruikt met daarop Happy Birthday (Stempelset Smell The Flowers - CS268), gestempeld met Distress Oxide – Walnut Stain.

Op het labeltje in het Envelopje, ook uit de Journal File XL 2 – 2015 stansset heb ik het leuke kleine sleuteltje uit de Book Box – 1959 stansset verwerkt. Bovenaan het labeltje nog een bloemetje gemaakt met de nieuwe Florals Mini’s – 2044.

Het mooie papier is uit de ECD set ‘Rainbows of Happiness’ C006.

Dank je wel voor het kijken!



1 opmerking:

  1. Heel erg mooi, moet je dat foam echt verhitten? Kan dat ook met de heattool?

    BeantwoordenVerwijderen