vrijdag 12 mei 2023

Watercolor kaart met Florals 23 - 2043

 Naar aanleiding van de leuke live van Els “Creating Card Backgrounds!” op 19-04, ben ik ook aan de slag gegaan met het ECD Watercolors Palette.

Ik heb een van de Large Dollies - 2019 gestanst uit watercolor paper met daar achterop ECD Double Sided Tape en deze op een een watercolor paper achtergrond geplakt. Deze daarna door mijn stansmachine gerdaaid om hem goed aan te drukken. Toen flink nat gespoten en met de watercolors kleur aangebracht.

Dit heb ik ook nog op een apart stuk watercolor paper gedaan en deze als onderste basis laag gebruikt. Deze heb ik gestanst met de ECD Stitched Rounded Square 1702.

Uit de restjes daarrvan heb ik de blaadjes gestanst.

De bloemen, Florals 23 - 2043,  heb ik gestanst uit Mintay – Grandma’s Attic design paper. Deze lichtjes natgespoten aan de achterkant en omhoog gekruld om een pen heen.

Onder de bladeren ook nog de mooie opengewerkte Lacy Leaves - 1878 verwerkt.



De banner (stansmalset Book Box – 1959) heb ik gestanst uit een ander restje van het watercolor paper.

Hierop heb ik de tekst Happy Birthday gestempeld (stempelset Smell The Flowers - CS268) met Distress Oxide – Evergreen Bough.

Bedankt voor het kijken!


1 opmerking: