dinsdag 16 mei 2023

Slimline Shadow Box Card met ECD Florals 22

Met de ECD - Shadow Box Frames – 1958 heb ik een Slimline diepte kaart gemaakt. Hiervoor heb ik voor de korte zijden twee uitgestanste delen afgesneden op 9,5 cm. De slimline diepte kaart is dan 9,5 x 19 cm. 


Ik heb de bloemen, ECD Florals 22 – 2042, gestanst uit Soft Finish Cardstock en gekleurd met Jane Davenport Pallete Pastel – Lit Up. Daarna aan de achterkant lichtjes nat gespoten en in vorm gebracht.

 De blaadjes heb ik gestanst uit groen papier en een beetje bewerkt met dezelfde chalk.

Onder de blaadjes nog de mooie opengewerkte bladeren ECD Lacy Leaves - 1878 verwerkt.

Op de banner, uit de stansmalset ECD Book Box - 1959, heb ik de tekst  Thinking of You (stempelset ECD Smell The Flowers - CS268) gestempeld met Distress Oxide – Stormy Sky.

Bedankt voor het kijken!


1 opmerking:

  1. Echt prachtig resultaat, wat zijn ze fraai van kleur,... met een mooi geheel,...

    BeantwoordenVerwijderen